Subject: Elektriprojekti IP6787 kooskõlastamine
From: "Rummel, Uudo" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Mar 2024 10:22:19 +0200

Tere.

Saadan kooskõlastamiseks elektriprojekti „IP6787 Soe alajaama F3 rikete
vähendamine Kulli külas, Tõrva vallas, Valga maakonnas“ (manuses
kooskõlastuse taotlus, seletuskiri ja asendiplaan ning ristmevälja joonis
DWG ja PDF formaadis).

Projekteeritud rajatised asuvad riigimaantee nr.6 Valga - Uulu tee
kaitsevööndis km 15,16 – 15,20. Olemasolev rekonstrueeritav ristumine
teega km 15,18.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Uudo Rummel

projekteerija

Tomuski tee 2, 71067 Mustivere küla Viljandi vald

Mob +372 5164549

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.